План психологічного супроводу патріотичного виховання
Напрямки роботи | Клас | Форма проведення | Термін |
1.Діагностичний напрямок | |||
---|---|---|---|
- Хто такі патріоти? | 3-4 | анкетування | 2015 |
- Моральні якості сучасної людини | 5-8 | тестова вправа "Склади портрет" | 2015 |
- Дослідження цінностей старшокласників | 9-11 | експрес-опитування | 2015 |
2. Просвітницький та розвивальний напрямок | |||
1. Які вони патріоти? 2. Хто такі волонтери? 3. Вчимося бути милосердними | 1-4 | Розвивальні заняття | 2015-2016 |
- Робота над проектом „Я – українець!” | 5-8 | Тренінгові заняття, виставки-колажі | щорічно |
- Цикл заходів „Патріотом буду я!” | 9-11 | Просвітницькі заходи: диспути, ток-шоу, круглі столи, ділові ігри | щорічно |
Психологічні рекомендації педагогічним працівникам щодо організації патріотичного виховання школярів | педпрацівники | виступ на семінарі-практикумі | 2015 |
Проведення занять з елементами тренінга | педпрацівники | педради, засідання МО | 2015-2016 |
Коментарi